Gentegre ERP ile

Kullanıcı Dostu ArayüzModüler YapıBilgiye Hızlı UlaşımAnaliz ve Raporlama

Granit Dijital Dünyasına Hoş Geldiniz.

Granit olarak 27 yıllık iş geçmişinden bu yana, ürün ve hizmetlerimiz, müşterilerimizin işletmelerinde verimlilik artışı sağlamaya odaklanmıştır. Her sektörün, her işletmenin kendine özgü yapısını ve çağdaş yönetim tekniklerini gözeterek, işletmelerin daha üretken, daha karlı olabilmesi için gerekli bilişim araç, gereç ve hizmetlerini müşterilerilerine sunmuştur.

GENTEGRE

KOBİ ve KOBİ üstü işletmeler için düşük maliyetli ve pratik bir ERP / Entegre İşletme Yönetim yazılımıdır. Süreç odaklı yaklaşım, modül ve pencerelerin tasarımı, entegre yapısı ile klasik muhasebe ve ticari yazılımlardan farklı özellik ve işlevlere sahiptir.

CRM

CRM size müşterilerinizi daha iyi tanımayı, müşteri ihtiyaçlarını önceden belirlemeyi, talep değişimini yakından takip etmeyi, satış organizasyonunu yönlendirmeyi, personel değişikliklerinde organizasyonların aksamamasını, müşteri memnuniyetini arttırmayı, müşteri ilişkilerinde daha başarılı olarak müşteri odaklı firma olmanızı sağlayacaktır.

İlgili sunum için lütfen tıklayınız.

SAP BUSINESS ONE

İşletmenizin tamamını net bir şekilde görmenizi ve operasyonlarınızı her yönüyle eksiksiz bir şekilde kontrol edebilmenizi sağlayan tek ve entegre bir çözüm sunuyor.


Daha fazla bilgi için…

ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ

ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ (ÜTS) İthal edilen veya ülkemizde üretilen tüm tıbbi cihazların ve kozmetik ürünlerin, üretim bandından satılıp kullanıldığı yere kadar tekil ürün takibini sağlayabilmek, son kullanıcıya kadar ürünü izleyebilmesini hedeflemektedir.

Daha fazla bilgi için…

MOBİL ÇÖZÜMLER

Akıllı cep telefonlarının ve internet erişiminin gelişmesi ve yaygınlaşması, hız ve yeni özellikle kazanması, bunlara bağlı olarak mobil uygulamaları da hayatımızın önemli bir parçası haline getirdi.

DEMİRBAŞ YÖNETİMİ

İşletmelerin hacimleri büyüdükçe ve lokasyon adetleri çoğaldıkça demirbaşlarını yönetmeleri güçleşmektedir. Gentegre Demirbaş modülümüz size bu anlamda tam bir çözüm sağlayacaktır. Tüm varlıklarınızı tek bir platformda yönetin.

İlgili sunum için lütfen tıklayınız. 

TEKLİF YÖNETİMİ

Süreçlerinizi kolaylaştırın, Birkaç tuşla hızlı ve kolay teklif hazırlayın, Tekliflerinizi tek tuşla müşterinize e-posta gönderin, müşteri dönüşlerini hızlandırın. Performans ve maliyet raporları ile işinizi daha verimli kılın.

TEKNİK SERVİS YÖNETİMİ

Teknik servis sektöründe işlerinizi kolaylaştıracak güçlü bir partner arıyorsanız, aradığınız çözüm burada! Teknik servis yazılımımız, işinizi daha verimli, daha hızlı ve daha düzenli bir şekilde yönetmenize olanak tanır.

KALİTE YÖNETİMİ

Kalite Yönetimi (Sapma/Olay, Döf, Denetim, Eğitim, Toplantı), Kalite Döküman Yönetimi, Giriş Test Kalite Yönetimi, Üretim Test Kalite Yönetimi, Dijital Arşiv Yönetimi, Sözleşme Takip Yönetimi, SAP ve Diğer ERP Yazılımları Entegrasyonu.

Daha fazla bilgi için…

DİJİTAL ARŞİV

Firma içerisinde kullanılan ve elektronik ortamda bulunan her türlü belgenin arşivlenmesi ve güvenle saklanabilmesine ve istendiğinde erişime olanak verir. Saniyeler içinde dökümanlarınıza ulaşmanızı sağlar. Dökümanlarınızı disipline eder. İş süreçlerinizi hızlandırır. Kurumsallaşma ve kalite yönetimine yardımcı olur.

TURKUAZ REPORT

İşletmenizin anlık raporlarına en hızlı ve etkin yöntemlerle ulaşıp, iş süreçlerinizle ilgili karar mekanizmalarınızı işletme konumunuza bağlı kalmaksızın en hızlı ve kolay şekilde yönetmenizi sağlayan çoklu platform desteği sunarak donanım bağımlılığı oluşturmadan kullanıcılarına esneklik sağlayan raporlama aracıdır. “Doğru Rapor, Doğru Karar Aldırır”

SAĞLIK TURİZM YAZILIMI

Sağlık turizmi sektörü her geçen gün büyüyor ve bu alanda rekabet giderek artıyor. Müşterilerinizi çekmek, sağlık tesislerinizin ve hizmetlerinizin tanıtımını yapmak için doğru araçlara sahip olmak çok önemlidir. İşte tam bu noktada Genotıp devreye giriyor! Genotıp, sağlık turizmi işletmeniz için eksiksiz bir çözüm sunar.

GENTEGRE CRM ve Fırsat Yönetimi

Müşterinin tanınması, ihtiyaçlarının en iyi şekilde tespit edilmesi, sunulan ürün ve hizmetlerin her aşamada müşteriyi tümüyle tatmin etmesi, iletişimin başarılı bir şekilde sağlanması ve planlanması, müşteri ile ilgili bilgilerin güncel ve başarılı analizinin yapılabilmesi firmalar için son derece önemli hale gelmiştir.

CRM & FIRSAT YÖNETİMİ’nin başlıca amacı;

  • Bilgiye hızlı, etkin, ve prosedüreler standartlar çerçevesinde ulaşabilmek.
  • Müşteriye hızlı, doğru ve tahmine dayalı olmayan bilgi verebilmek.
  • Satış fırsatlarını, projenin sahibine (insana) bağımlı halden çıkarmak. Fırsatın sahibi olmayanların da konu ile ilgili bilgi ve belgelere hızlı bir şekilde ulaşmasını ve fırsattan  haberdar olmasını sağlamak.
  • Haberleşme sistemleri (Faks, e-posta, telefon vs..) otomasyonu kurabilmek. Analog veriyi sayısal hale getirip silinmez ve kaybolmaz güvenli bir ortamda, sürekli olarak muhafaza edebilmek.
  • Fırsatların fayda/maliyet analizlerini gerçeğe yakın bir şekilde kestirebilmek.
  • Personellerin performanslarını değerlendirecek bir taban oluşturabilmek. (Nitel değerlendirme kriterlerini nicel kriterler ile destekler hale gelebilmek.)
  • Her ortamlarında satış-pazarlama gücünüzü ve etkinliğimizi en yüksek performansta tutabilmek.
  • Veri tabanı oluşturulurken tüm kullanıcılar için rahat kullanım, hızlı ve hatasız veri girişi yapabilmesi esas alınmıştır. Ve hızlı, detaylı raporlamaya uygun bir yapı oluşturulmasına özen gösterilmiştir. Böylece sisteme tekrarsız bilgi girişi sağlanabilmektedir.

Ürün Takip Sistemi Nedir?

İthal edilen veya ülkemizde üretilen tüm tıbbi cihazların ve kozmetik ürünlerin üretim bandından satılıp, kullanıldığı yere kadar tekil ürün takibini sağlayabilmek, son kullanıcıya kadar ürünü izleyebilmesini hedeflemektedir. Gentegre ÜTS ile;

  • İşiniz eskisinden daha az zaman alsın.
  • Birkaç tıklama ile daha kolay yürüsün.
  • Süreçlerinizi kolaylaştırın.
  • Tek tuşla kestiğiniz faturaların verme bildirimini yapın.
  • Alma bildirimlerini tahmin edemeyeceğiniz kadar kısa sürede yapın.
  • Alma bildirimlerinizden faturalarınız otomatik işlensin.

Kalite Yönetimi

ISO 9000, 9001, 14000, QS-9000, AQAP, GNP gibi kalite sistemlerinde kullanılan tüm doküman ve kayıtların organizasyon ve kontrolü ile kağıtsız bir kalite sistemi kurmanızı ve yönetmenizi sağlar.

Toplam kaliteyi hedefleyen diğer CRM & Proje Yönetimi, Doküman Yönetimi, Teknik Servis, Demirbaş, İK modüllerimiz ile entegre bir şekilde çalışır ve kaliteyi oluşturan tüm iş süreçlerini kontrol altına alır.

Şirket büyüklüğü veya hizmet sektörü ne olursa olsun bu sistemden faydalanabilir, böylece satmış olduğunuz ürün veya hizmetin yüksek kalitesini müşterilerinize gösterebilirsiniz. Bu sistem sayesinde müşteri memnuniyetinizi arttırabilir, maliyetlerden tasarruf edebilirsiniz. En önemlisi ise iş sürecini sürekli iyileştirmeyi amaçlamasıdır. GENTEGRE Kalite Yönetimi Modülleri sayesinde; Sektör bağımsız, firmaların bütün kalite süreçlerinin elektronik ortamda yönetilmesini sağlar.

Kalite Yönetimi Bileşenleri

  • Sapma / Olay
  • DÖF
  • Denetim
  • Eğitim
  • Toplantı
  • Doküman Yönetimi
  • Revizyon Takibi

Mobil Çözümler

Pek çok hizmet ve uygulama mobil ortama taşındı. Her tür bilgiye erişim, eğitim, sağlık hizmetleri, reklam ve tanıtım, pazarlama, ticaret vb. mobil uygulamalarla sağlanır hale geldi. Biz de hem özel kişilerin hem ticari kuruluşların ihtiyaçlarını etkin ve kolay biçimde karşılayabilecekleri, genel ve özel isteklere uygun mobil uygulamalar tasarlıyor ve üretiyoruz.

Neden Mobil Uygulama? 

  • Yüksek Hız ve Performans (Geliştirdiğimiz Uygulamalarda kullanıcı bir uygulamadan alabileceği en yüksek verimi alır)
  • Panel Yönetimi (Yönetici paneli ile uygulamada bir çok değişikliği kendiniz yapabilirsiniz)
  • Zengin Tasarım Seçenekleri (Uygulama arayüz seçenekleri ile kendi marka kimliğinize uygun özelleştirmeler yapabilirsiniz)
  • Geliştirilmiş Mobil Uygulamalar (marka ve işletmeniz özelinde ayarlayabileceğiniz menü ve kategori yapıları sayesinde müşterilerinizin keyifli bir alışveriş deneyimi yaşamasını sağlarsınız. )
  • Çoklu Para Birimi ve Ödeme Yöntemi (Birden fazla ödeme yöntemi ve para birimi ile alışverişyapma imkanı sunabilirsiniz. )
  • Dil Seçenekleri (mobil dili ve uygulama dili eşleştirelerek ingilizce ya da Türkçe olarak dil seçimi ayarlayabilirsiniz)
  • Bildirimler (Bildirim özelliği ile indirimler, kampanyalar ve diğer özel tekliflerinizi paylaşarak müşterilerinizin dikkatini çekebilirsiniz.)
  • Eş Zamanlı Çalışma (Uygulamanızda yer alan ürünlerinizin stokları ve e-ticaret sitenizin stokları eş zamanlı olarak çalışır. Bu özellik ile zamandan, maliyetten, ürün yükleme ve stok güncellemenin getirdiği iş gücünden tasarruf edersiniz.
© Telif Hakkı - Granit Bilgisayar İletişim ve Destek